بهترین ایزوگام کدام است؟

بهترین ایزوگام کدام است؟


بهترین ایزوگام کدام است؟

 

در بین برندهای مختلف ایزوگام، بهترین ایزوگام کدام است و چگونه می توانیم ایزوگام باکیفیت را تشخیص دهیم؟ ویژگی های ایزوگام باکیفیت چیست؟  بهترین و باکیفیت ترین ایزوگام را از کجا می توان تهیه کرد؟ زمانی که تصمیم می گیرید پشت بام، دیوار یا هر سطح دیگری را عایق بندی کنید، این ها سوالاتی هستند که به دنبال پاسخ برای آن ها هستید. زیرا مطمئنا کیفیت را مدنظر قرار داده و به دنبال بهترین ایزوگام هستید، تا از هزینه های اضافی که بعدا ایجاد می شود، جلوگیری کنید. 

برای پاسخ به چنین سوالاتی با ادامه مقاله همراه باشید. در ابتدا برای شناخت بهتر ایزوگام، به شما خواندن مقاله های ایزوگام چیست؟ و انواع ایزوگام را پیشنهاد می کنیم.

 

ویژگی های بهترین ایزوگام چیست؟

موارد بسیاری در تضمین کیفیت ایزوگام دخیل هستند، که در هنگام انتخاب بهترین ایزوگام باید به آن ها توجه شود. ایزوگام باکیفیت، در درجه اول باید مورد تایید سازمان ملی استاندارد باشد. سازمان استاندارد ایران، قوانین و مقرراتی را برای تولید ایزوگام مشخص کرده است، که مجتمع های تولیدی بایستی بر طبق آن عمل کنند. بنابراین باید توجه کرد که نشان استاندارد و مشخصات استاندارد ایزوگام بر روی آن درج شده باشد.

سازمان ملی استاندارد، وزن بین 38 تا 42 کیلوگرم رو برای هر رول ایزوگام مشخص کرده از طرفی باید توجه داشته باشید که وزن بالای ایزوگام، ملاکی برای بالا بودن سطح کیفی محصول نیست. هم چنین ضخامت استاندارد ایزوگام ها 3/8 الی 4/2 میلیمتر می باشد.  ایزوگام استاندارد در رول های 10 متری و با عرض یک متر تولید می شوند. علاوه بر مشخصات ذکر شده، دارا بودن ضمانت نامه ی واقعی و بیمه نامه معتبر برای ایزوگام بسیار ضروری است.

ایزوگام باکیفیت و درجه یک از مواد پلیمری مانند اتکتیک پلی پروپیلن و با قیر پالایشگاهی 70-60 تهیه می شود، ایزوگام تولید شده با قیر خالص نسبت به قیر دمیده کیفیت و قیمت بالاتری دارد. طول عمر ایزوگام تولید شده با مواد اولیه مرغوب، حدود 15-10 سال می باشد که البته به عواملی همچون آب و هوای محل اجرای ایزوگام، زاویه تابش نور خورشید بر آن و همچنین شرایط نصب و نگهداری از آن بستگی دارد.

شرکت سانال آذر تبریز، بهترین برندهای ایزوگام را با رعایت اصول استاندارد ملی و با استفاده از مواد اولیه مرغوب از جمله قیر 70-60 پالایشگاهی، مواد پلیمری به نام اتکتبک پلی پروپلین(APP)، لایه تیشوی نخ دار، لایه پلی استر سوزنی، پودر تالک و پودر معدنی و غیره تولید می کند. ایزوگام های تولید شده در سانال آذر تبریز از بالاترین کیفیت برخوردار هستند که مقاومت بسیار بالای ایزوگام ها در برابر رطوبت، بارش باران، برف و تغییرات شرایط آب و هوایی را به دنبال دارد.

حالا وقت آن است که سری به پشت بام خانه تان بزنید و در صورت نیاز برای اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

نحوه تشخیص بهترین ایزوگام چگونه است؟

برای تشخیص ایزوگام باکیفیت، بهترین کار مشاوره با افراد متخصص در این زمینه است. در این قسمت از مقاله سعی کرده ایم با استفاده از تخصص های کارشناسان مجموعه تولیدی سانال آذر، نکاتی را در زمینه تشخیص بهترین ایزوگام در اختیار شما قرار دهیم. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان سانال آذر تماس بگیرید، تا متناسب با پروژه تان بهترین اطلاعات را در اختیار شما مشتریان ارجمند قرار دهند.

برای تشخیص ایزوگام باکیفیت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • در تولید ایزوگام از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب (قیر 70-60 پالایشگاهی و الیاف با گرماژ بالا) استفاده شود.
  • ماندگاری و طول عمر ایزوگام، بالا باشد، به عبارت دیگر، بعد از پنج الی شش سال دچار آسیب های جدی نشود.
  • قدرت جذب آب توسط ایزوگام، پایین باشد (برخی از ایزوگام ها بعد از 24 ساعت، آب را جذب می کنند و به لایه های زیرین خود، منتقل می کنند).
  • ایزوگام ضخامت و وزن استانداردی داشته باشد.
  • در صورتی که ایزوگام فویل دار باشد، فویل از آلیاژ مناسبی تهیه شده باشد.
  • ایزوگام تولید شده، متناسب با شرایط گرم و سرد محیط باشد. (در شرایط سرد، حالت شکننده نداشته باشد).
  • در هنگام حرارت دهی و نصب ایزوگام، از چسبندگی ایده آل برخوردار باشد.
  • ضمانت پس از فروش داشته باشد.
  • ایزوگام دارای بسته بندی مناسب و برچسب مشخصات باشد.

لزوم استفاده از ایزوگام باکیفیت چیست؟

یک ضرب المثل انگلیسی می گوید: “من آنقدر پولدار نیستم که اجناس ارزان قیمت بخرم”

خرید اجناس ارزان قیمت و با کیفیت پایین، در طولانی مدت به مصرف کننده هم خسارت مالی و هم خسارت زمانی وارد می کند. در مورد خرید جنس ایزوگام، استفاده از محصول بی کیفیت باعث می شود تا فرد بعد از مدتی مجبور شود زمانی را اختصاص بدهد تا ایزوگام جدیدتری تهیه کند و علاوه بر هزینه ی خرید باید هزینه ای برای جدا کردن ایزوگام قبلی، نصب و باربری هم بپردازد. پس در هنگام خرید ایزوگام دقت کنید و در صورت نیاز به مشاوره، با کارشناسان مجموعه ی ما تماس بگیرید.

ما چه ایزوگامی را از مجموعه تولیدات شرکت سانال آذر تبریز به شما پیشنهاد می کنیم؟

پیشنهاد ویژه ی کارشناسان ما برای پروژه های شما ، عایق رطوبتی پایتخت می باشد.

ایزوگام پایتخت با ضخامت بیش از 4 میلی متر و وزن 42 الی 44 کیلوگرم بهترین گزینه برای پروژه های شما از جمله عایق بندی پشت بام – دیوار – استخر و … می باشد. این ایزوگام از قیر 70 – 60 پالایشگاهی و دو لایه پلی استر و تیشو تولید می شود. تیشو به کار رفته شده در تمامی محصولات مجموعه ی سانال آذر، تیشوی 66 نخ می باشد. ایزوگام پایتخت دارای بیمه نامه رسمی 10 ساله می باشد.

چرا باید به ما اعتماد کنید و ایزوگام مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید؟

شرکت سانال آذر تبریز، در تولید ایزوگام های خود، تمامی اصول ملی استاندارد را رعایت کرده و ایزوگام هایی با بهترین سطح کیفی راهی بازار می کند. مشخصات محصولات ما به صورت زیر می باشد:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب ( قیر 70-60 پالایشگاهی و دولایه تیشو 66 نخ و پلی استر)
  • ضخامت و وزن استاندارد
  • ارائه ی بیمه نامه ی رسمی 10 ساله
  • بسته بندی و برچسب متناسب با محصول
  • تولید بهترین محصولات که در عین داشتن بالاترین کیفیت، از نظر اقتصادی هم با صرفه هستند.
  • گستردگی شبکه فروش در سراسر کشور
  • طول عمر بیش از 15 سال
  • ارائه ی خدمات پس از فروش
  • سابقه ی بالاتر از 15 سال

چگونه می توانید بهترین ایزوگام را از شرکت سانال آذر تبریز تهیه کنید؟

  • شما می توانید با بهترین محصولات ما از طریق سایت آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه ثبت سفارش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 
  • شما می توانید در انتخاب بهترین ایزوگام  با واحد مشاوره و فروش ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.
  • شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید و پس از انتخاب ایزوگام موردنیاز خود، ثبت سفارش کنید.
  • شما می توانید به صورت حضوری به دفاتر فروش ما در شهرهای مختلف ایران مراجعه کنید و پس از انتخاب ایزوگام موردنیاز خود، ثبت سفارش کنید.

 

مجموعه ی تولیدی سانال آذر تبریز با تولید ایزوگام در بهترین رده های کیفی با استفاده از بهترین مواد اولیه در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!